Des de l’incident dels cucs, el Rowley va molt amb el Collin Lee, cada dia en sortir de l’insti. El que de debò fa cagar és que se suposa que el Collin és el meu amic de recanvi.

Us juro que si els veiéssiu pensaríeu que fan pena. Avui, per exemple, el Rowley i el Collin duien la samarreta de conjunt i quan els he vist una mica més i vomito.

Després de sopar, he vist el Rowley i el Collin que anaven plegats cap a dalt de la muntanyeta, de col.legues.

El Collin duia la motxilla, i suposo que això vol dir que es queda a dormir a casa del Rowley. I he pensat, d’acord jo també puc anar d’AQUEST pal.

La millor manera de contraatacar amb el Rowley és trobar un nou amic per a mi. Però, per desgràcia, l’única persona que se m’ha acudit en aquell moment ha sigut el Fregley.

He anat a casa del Fregley amb la meva motxilla per tal que el Rowley veiés que si vull també tinc altres amics.

