No sé si ja us ho havia dit però sóc SUPERBO amb tot el que són jocs d’ordinador i amb la play. Estic segur que guanyaria a qui fos de la classe.
Per desgràcia, al pare no li agraden gaire les meves habilitats. Sempre em fot el pal i em diu que he de fer coses “a l’aire lliure”.

pare-psp.gif
Per això, quan aquesta tarda el pare ha començat a molestar-me amb tot això de l’aire lliure, li he intentat explicar que amb els jocs d’ordinador també pots practicar el futbol i altres esports, i a més a més no cal que acabis tot suat i sense alè. Però, com sempre, el pare no ha entès la meva lògica.
El pare és un tio bastant llest, en general, però pel que fa al sentit comú, de vegades tinc els meus dubtes.
Estic segur que el pare seria capaç de desmuntar el meu sistema de jocs si sabés com fer-ho. Però, per sort, els que fabriquen aquestes coses saben com fer-les a prova de pares.