Aquesta nit la mare ha entrat a la meva habitació i he vist que portava un paperet a la mà. Quan l’he vist he sabut EXACTAMENT què era.
Era un anunci que parla d’unes proves per a una obra que l’insti organitza a l’hivern. Tios, el que hauria hagut de fer hauria sigut llençar-lo a la brossa quan l’he vist damunt la taula de la cuina.
Li he PREGAT que no m’hi fes apuntar. Aquestes obres acostumen a ser comedietes musicals i només em faltaria que hagués de cantar un solo davant de tot l’insti.
Però tots els meus precs semblava que encara animessin més la mare perquè m’hi apuntés.L’obra que fan aquest any és “El Mag d’Oz”. Molts dels xavals s’han presentat ja disfressats del paper que els hauria agradat fer.
Com que jo no he vist mai la pel.lícula, allò era com entrar en un espectacle de tarats.
Els de la peli tampoc es veuen molt intel·ligents…