Quan he arribat a l’insti, aquest matí, he portat les meves tires de còmics al despatx de l’Ira. És el profe que s’encarrega de la revista de l’escola.

Però quan ja estava a punt de donar-li els meus còmics, he vist que en tenia una pila d’altres xavals que també volien que els hi publiquessin.

La majoria eren horribles, per això no es pot dir que hi hagi gaire competència.

Una de les tires de còmic es deia “Profes Babaus” i estava escrita per un xaval que es diu Bill Tritt.

El Bill es passa la vida castigat, m’imagino que està superrebotat amb tots els profes de l’escola, fins i tot amb l’Ira.

Per això a ell no l’escolliran ni de conya.

Només hi havia una tira de còmic que no estava gens malament, però jo l’he amagada entre la paperassa de l’escriptori de l’Ira.

Amb una mica de sort no la trobaran abans que jo ja vagi a batxillerat.