Avui, quan deien els avisos del dia per megafonia, he rebut les notícies tan esperades.

I EL NOU ARTISTA DE CÒMICS PER A LA REVISTA DE L’INSTI ÉS… GREG HEFFLEY!

La revista ha sortit avui, a l’hora de dinar i tothom l’estava llegint.

M’he col.locat a la punta de la taula, així tindria quantitat de lloc per poder signar tots els autògrafs que fes falta als meus nous fans. Però ningú no ha vingut a dir-me que el meu còmic era collonut i m’he començat a preocupar.
He agafat una de les revistes i he anat al lavabo per veure què passava. I quan he vist el meu còmic una mica més i m’agafa un atac de cor.
L’Ira m’havia dit que havia hagut de fer un “petit retoc editorial” al còmic. Jo em pensava que hauria sigut un rotllo tipus ortografia o una cosa així, però en realitat se l’ha carregat.
El còmic que ha espatllat era un dels meus preferits. A l’original el Tan Oka està fent un examen de mates i sense voler va i se’l menja. I aleshores el profe li fot una esbroncada impressionant per ser tan cretí.

I com a resultat m’imagino que no signaré ni un autògraf.