Ja ho sé que hauria de dir al Winsky que vaig ser jo qui va perseguir els xavalets amb els cucs. Però en aquell moment no m’anava gens bé de fer-ho. Sabia que si ho confessava en aquell moment m’hauria quedat sense xocolata calenta. I per això, de moment, he callat com un mort.

A l’hora de sopar, la mare ha notat que hi havia alguna cosa que no anava bé, per això després ha vingut a la meva habitació per parlar.

Li he dit que em trobava en una situació difícil i que no sabia què fer.

He de dir que la mare s’ho ha muntat bé. Per una vegada a la seva vida no ha intentat de clavar-me la pallissa ni ha volgut saber tots els detalls. L’única cosa que m’ha dit és que havia de fer “allò que era correcte!”, perquè són les nostres decisions les que ens fan ser qui som.

M’imagino que el seu consell era força bo. Però encara no estic el 100 % segur del que faré demà.