Avui hi ha hagut un altre avís per l’altaveu, i si voleu que us digui la veritat, ja m’ho olorava, de què aniria. Sabia que només era una qüestió de temps abans que m’emportés una esbroncada pel que va passar la setmana passada.

Quan he entrat a l’oficina del Winsky, ell estava superemprenyat. M’ha dit que d’una font “anònima” havia sabut qui era el culpable real de l’incident de la persecució amb els cucs. Aleshores m’ha dit que la meva funció a les Patrulles de Seguretat estava suspesa “de manera immediata”.
Bé, no cal ser un gran detectiu per saber que la font “anònima” havia sigut el Rowley.

No m’ho puc ni creure, que el Rowley hagi anat i s’hagi xivat, així, per darrere meu. Mentre el Winsky m’estava destrossant jo pensava tota l’estona que li hauria de dir al meu amic quatre coses sobre la lleialtat.

Avui, més tard, el Rowley ha tornat a ser acceptat a la Patrulla. I flipeu: a sobre l’han ASCENDIT. El Winsky ha dit al Rowley que “havia mostrat dignitat davant d’una acusació falsa”.